teisipäev, 6. november 2018

Nädal 11/47

Teisipäev 23. oktoober

Ärkasin täna 8.30, sest mu hispaania keele õpetaja läks oma klassiga samasse kohta telkima oma klassiga, kus meie käisime YFUga. Hiljem ärkamine oli enam kui meeldiv.

Otsustasime hommikul auto asemel kooli minna ratastega ja see osutus väga heaks otsuseks, sest jõudsime klassi varem kui õpetaja. Viimasel ajal olemegi jõudnud õigeks ajaks kooli suhteliselt igapäevaselt. Olime koolis täpselt kaks tundi, mille jooksul mina ei teinud midagi, aga terve klass tegi matemaatikas suurt testi, millest oleneb, kas nad peavad tegema eksamit või mitte. Peal seda tulime tagasi, sest suvevaheajani on 3 nädalat ja keegi enam väga koolis ei käi. 

Rääkisin ka just teise vahetusõpilasega Eestist, kes on vahetusaastal Mehhikos hetkel. Alguses arvasin et räägime kuskil tund aega, aga me polnud kaua rääkinud ja kõne venis 2 tunniseks :)

Kolmapäev, 24. oktoober

Mul on siin 3 väga head sõpra (+hostvend Pedro muidugi). Varem ma ei ole saanud nendega päriselus rääkida, ainule WhatsAppis suheldes, sest ma ei oska keelt piisavalt hästi. Täna suutsin aga isegi vestlust üleval hoida ühe poisiga. Peale seda ei suutnud keegi mult naeratust suult saada.

Tegin ka esimest korda matet üksi, sest kedagi teist pole kodus. See tuli küll veider ja ma panin liiga palju yerba't matesse (yerba on teelehed ja mate on tegelikult tass, millest seda juuakse). Saatsin pildi sellest ka Teole ja selle peale Teo ema saatis häälsõnumi, et ta on väga uhke mu üle.

Esimene päev kui kohtusin Guille, Manu ja Nicoga

Neljapäev, 25. oktoober

Kool on siin üks huvitav koht, eriti enne eksameid. Keegi väga tundides ei käi ja selle asemele hängitakse kooli ees või kooliõues sõpradega. 

Rääkisin oma vanematega täna. Kodu on nii muutunud ja kõike oli väga imelik vaadata. Peale mu siia tulekut korsitas emme mu toa täielikult ära ning ma arvan, et mu tuba vist oli viimati nii korras, kui me sisse kolisime (14 aastat tagasi :)). Väike pisar tuli ka silma, aga see polnud koduigatsusest, vaid teadmisest, et saan seda kohta alati koduks kutsuda ja see ei kao kuhugi.

Facetime'isin ka oma koeraga :)

Reede, 26. oktoober

Tähistasime täna viimast geograafia tundi sellel aastal. Selle puhul tõi õpetaja meile juustukooki kooli (ainult meie klassile). Ma pole reaalselt mitte kunagi nii head juustukooki söönud. Kui ma ütlesin peale selle lõpetamist hispaania keeles, et see oli väga maitsev, siis terve klass hakkas rõõmust rõkkama, sest ütlesin midagi hispaania keeles, vaatamata et see oli väga kerge lause. Sellel hetkel sain aru, et mul on ikka meeletult tore klass, kuigi üle pooltega ei saa ma suhelda.

Minu imeline klass
Geograafia õpetaja ja tema imeline juustukook

Laupäev, 27. oktoober

Ma sain aru täna öösel, et ma isegi saan juba hispaania keelest aru. Olime nõo poole ning ta seletas mulle suhteliselt pikalt, et kelleks ta tahab saada (nimetust ei tea sellele eesti keeles) ja suhteliselt raskete sõnadega, millest ma sain kõigest aru. 

Sain tuttavaks ka kahe poisiga, kes olid küll ülimalt piinlikud vahepeal, aga äärmiselt toredad. Nad kuulasid terve aeg tripaloskit, teadmata mida see tähendab, dabisid terve aeg ning teisi uue sajandi lastele tuntuid liigutusi. Sain ka teada, et Uruguays on oma n-ö slavid keda kutsutakse turrodeks.

Läksime magama umbes 6 ajal ja magasime kella üheni. Peale seda polnud ikka piisavalt väljapuhanud ning kui nõo juurest koju jõudsime kolm tundi hiljem hostvennaga, siis magasime mõlemad veel 2,5 tundi. Sellegipoolest ei kahetse seda, sest meil oli väga lõbus ja tundsin teist korda, et olen ōnnlik siin ja tegin õige otsuse siia tulles.

Pühapäev, 28. oktoober

Pühapäevad on lihtsalt logelemiseks ja puhkamiseks :)


Nädal: 11/47 ✔️
Cuidense amigos!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

I'm coming home

Hola! I'm coming home, I'm coming home. Tell the world that I'm coming home. Kohvrid on koos ja peale hostpere on kõikid...