teisipäev, 30. oktoober 2018

Nädal 10/47

Esmaspäev, 15. oktoober

Jõudsin täna hommikul lõpuks ometi kättemaksukontoriga järjele. Veel on vaja vaadata #SNKT ja siis kõikide lemmikutega järjel!!

Umbes kella 14.30 ajal läksime Pedroga Montevideosse, korraks küll mõtlesin et ei hakka minema, sest tervis pole 100% korras, aga mul oli vaja vaheldust oma igapäevasesse ellu. Saime seal kokku Felipe poiss-sõbra Guillermoga. Käisime Pedrole poodidest vaatamas uusi suveriideid ja hiljem läksime ramblale juttu rääkima ning peale seda sööma. Nägime korraks ka Felipet, aga pidime siis kohe Tres Crusesesse (suurim bussiterminal terves riigis) kihutama, et jõuda Canelonese bussi peale. Jõudsime sinna 2 minutit enne bussi väljumist, aga kuidagi jõudsime. Terve tee Canelonesesse (üle tunni aja) pidime seisma, sest ostsime bussipiletid liiga hilja ja kõik kohad olid täis. Kohtusin ka bussis nõbude Guillermo ja Olivia tädiga, ehk nende isa õega. Nüüd oleme tagasi Caneloneses ja valmistume magama minekuks.

Paljud mu sõbrad kutsuvad mind siin Elizabethiks, sest see on neile palju kergem kui Elis

Teisipäev - Neljapäev, 16. - 18. oktoober

Teisipäeval ärkamine ei olnud lõbus. Mul olid silmad nii paistes, et ma sain neid alguses vaevalt avada, nina oli kinni ja kurk paistes väheke. Jäin koolist koju ja pole mitte midagi oma eluga kuni neljapäevani. Rääkisin õega küll teisipäeval ja ühe Eesti sõbrannaga kolmapäeval üle väga pika aja, aga muidu minu päev: vaatan filmi/sarja - pissin - söön - kordan.

Käisin neljapäeval korraks koolis, et teha Eestist esitlust, mida olin edasi lükanud juba nädala. Nägin ka Teod. 
Pole olemas lahedamat õdede kooslust kui meie

Reede, 19. oktoober

Ma peaksin olema tegelikult Montevideos, aga olen hoopis koolis. Homsest hakkab YFU reis ja me lähme Minasesse telkima. Alguses oli kavas, et lähme reedest-pühapäevani, aga seda muudeti, sest terves riigis bussijuhid streigivad ja ühtegi bussi ei liigu. See on tegelikult hea, sest ma olen siiani natuke tõbine ja saan ennast ühe päeva rohkem ravida. Streigi pärast lähen homme hommikul kella 7.20 bussiga Montevideosse :)

Tundsin ennast õhtuks piisavalt hästi ja läksin ka võrkpalli trenni.

Hakkasin käima võrkpallis umbes kuu aega tagasi. Meie grupp on väga suur ja siiani on igas trennis keegi uus inimene.

Laupäev-Esmaspäev, 20.-22. oktoober

YFU Minase reis 2018. See reis oli imeline ja varsti tuleb pikem postitus (ja video) ka sellest!!

YFU pere
Nädal: 10/47 ✔️
Cuidense amigos!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

I'm coming home

Hola! I'm coming home, I'm coming home. Tell the world that I'm coming home. Kohvrid on koos ja peale hostpere on kõikid...