teisipäev, 20. november 2018

Nädal 13-14/47

Suvevaheaeg on tulekul ja koolis ei pea enam iga päev käima. See tähendab ka seda, et igapäevaselt nii palju asju ei juhtu. Sellepärast panin ka kaks nädalat ühte postitusse, seda võib hakata juhtuma ka suvel.

Teisipäev, 6. november

Täna koolis midagi huvitavat küll ei juhtunud aga peale kooli läksime kahe sõbra soovil tegema neile kõrva- ja ninaauku. Peale seda jalutasime koju ja kuna hostvanemad on reisil, siis tellisime pitsat ja vaatasime lemmikuid sarju. Enne seda tegime ka 2 tunnise uinaku mõlemad Pedroga.


Pildid on tehtud 7. oktoobril, peale selle midagi huvutavat ei teinud



Neljapäev, 8. oktoober


Käisime täna vanaema ja vanaisa juures ning seal oli ka Guillermo. Hiljem tuli ka Oli peale kooli. Sõime tema sünnipäeva puhul asadot ja kõik mitu jäätist. Õhtul läksime ka nende juurde, et tähistada Olivia 13. sünnipäeva. Kinkisime Olile ukulele, mida ta oli tahtnud väga kaua ning enne selle saamist oli õppinud õhus selle mängimist YouTube'i abiga. Kõik mu sõbrad olid seal ja üldse väga tore oli ning Oli jäi väga rahule oma sünnipäevaga :)

Sünnipäevalapse Olivia ja Manuelaga
3/6 parimast sõbrast siin

Reede, 9. november


Tegime just pannkooke ja sõime neid dulce de lechega, mis mu hispaania keele õpetaja oli mulle kinkinud paar tundi varem. Ta tõi selle mulle, sest olin talle rääkinud et mul on väike koduigatsus ja ta tahtis seda leevendada.

Kõige kallim dulce de leche bränd, sain seda hiljem teada kui Pedro neid nägi



Laupäev, 10. oktoober


Kell on tegelikult juba 2 öösel pühapäeval, aga mina ja Pedro tulime just sõbra juurest ja ma kohtusin uute inimestega. Ma ei saa aru mis mul viga on, aga alati kui ma saan tuttavaks uute inimestega, siis mul tuleb täielik blokk ette hispaania keeles rääkimisega. Sama juhtus ka täna.

Vana pilt, aga see oli esimene kord kui kohtusin nõbude Guille ja Manuga
Nädal: 13/47 ✔️


Kolmapäev, 13. oktoober

Manuela on juba 2 viimast nädalat tahtnud mulle anda mingit üllatust ja täna sain selle lõpuks kätte. Ma sain teada, et ma lähen järgmisel esmaspäeval Maluma kontserdile!!! MALUMA!! Ma olen nii elevil ja ma ei suuda seda ära oodata!!! Manuela sai lõpuks üllatuse üle anda, sest käisime šoppamas. Mul oli vaja hädasti jalanõusid, sest enamus kaasavõetutest lagunevad.

Reede, 16. oktoober

Ärkasin umbes kella 11 paiku selle peale, et Pedro trampis mu tuppa sisse ja põhimõtteliselt karjus, et elutoas on mulle üllatus. Ma ei saanud mitte midagi aru, sest oli täiesti tavaline reede hommik. Läksin siis suurde tuppa ja nägin seal suurt kasti. Teadsin kohe millega tegu on. Nimelt jõudis lõpuks ometi kohale pakk, mis mu vanemad teele panid umbes 1.5 nädal tagasi!!!!! Sain peaaegu 8 kg Eesti komme, paremat hommikut pole ammu olnud, aitäh emme ja issi! :)

7.76 kg puhast Eestit ja rõõmu



Laupäev, 17. oktoober


Ma olen täielik udu, sain sellest täna hommikul aru. Ma pidin ärkama kell 8 hommikul üles, et panna ennast valmis võrkpalli tiimiga pildistamiseks, mis toimus kell 10. Tegin siis tagasihoidliku meigi ning panin juuksed korda. Kui kohale jõudsin, siis sain aru, et mu meik oli vaatamata tagasihoidlikusele väga ekstra, sest mitte kellelgi polnud peale ripsmeduši midagi peal. Umbes kell 11 helistas Pedro mulle ja küsis, et kus ma olen, et hostema otsib mind. Ma olin täiesti ära unustanud, et ma peaks kirjutama hostemale kuhu ma lähen, sest ära minnes ta veel magas. Eestist pole seda harjumust sees, et peaksin teatama kuhu ma lähen ilma, et mu vanemad ennast hulluks ei muretseks. Õnneks sai kõik lahendatud ja hostema väga kuri ei olnud. Umbes kella 5 ajal tuli ka Feli, pole teda juba 2 nädalat näinud.

Trennikaaslane Avi



Pühapäev, 18. oktoober


Ärkasin nagu ikka vabal päeval kell 11 ning tegin ühe vahetusõpilasega, kes on hetkel oma aastat veetmas Saksamaal, videokõne. Nii tore oli üle 4 kuu jälle rääkida üksteist nähes, vahet pole et läbi ekraani. Umbes kella 2 ajal tulid Manuela ja ta vanemad ning sõime asadot ning lõhe, mida sain siin esimest korda. Kell on hetkel 7 õhtul ning vaatame Pedro, Felipe ja Manuelaga filmi ning Manu jääb ööseks, sest koolides tunnid on läbi ja ta ei pea homme minema. Homme on juba Maluma kontsert! :)

Kindlalt üks lemmikumaid pilte, mis viimasel ajal kellegagi teinud olen
Vasakult: hostisa Gustavo, hostema Sanda, onu Leonardo, onu naine Alejandra, Felipe, Pedro, Manu ja mina

Onu ja onu naine. tegelikult tahtsin teha liha kogusest pilti :)

Nädal: 14/47 ✔️
Cuidense amigos!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

I'm coming home

Hola! I'm coming home, I'm coming home. Tell the world that I'm coming home. Kohvrid on koos ja peale hostpere on kõikid...