laupäev, 22. juuni 2019

Kõige ilusam koht maailmas!

Hola!

Siiani ei suuda uskuda, mis juhtus ja tänu millele käisin kõige ilusamas kohas maailmas.

Ühel päeval koolist koju jõudes kutsusid hostvanemad mind elutuppa. Seda varem pole juhtunud, sest veedan seal nagunii suurema osa ajast. Närvid olid pingul, sest arvasin, et olen midagi halvasti teinud. Läksin siis väriseva südamega elutuppa, kus hostema oli minu üllatuseks rõõmsa näoga ja ütles: "Elis, meil on sulle üks ettepanek. Kas sa tahaksid minna paariks päevaks kellegagi kahekesi Rio de Janeirosse või Cataratasesse?" Ma ei suutnud kuskil minuti jooksul mitte midagi öelda, ainult vaatasin hostevanemaid suu ammuli. Ma olin täiesti sõnatu.

Arvatavasti juba pealkirjast saite aru, mis sihtkoha ma valisin. See oli nende äramineku kink mulle, poleks kunagi seda oodanud. Rääkisin veel enne seda oma isa ja õega ka, et küsida nende arvamust sihtkoha valiku kohta. Mu vanemad olid enne mulle külla tulekut käinud Rios ning isale see nii suurt muljet ei avaldanud, hiljem ütles seda ka mu nõbu. Nii saigi valitud Cataratas. Pidime sinna minema ka YFUga, aga kuna reis sinna oli liiga kallis, läksime Punta del Estesse. Ausalt öeldes ei suudaks olla õnnelikum, et valisin Cataratase.

Cataratase kosed asuvad Iguazú linnas – Brasiilia poolel Iguaçu, Argentiina ja Paraguay piiril. Paraguaysse need küll ei jõua, aga meie käisime nii Brasiilia kui Argentiina poolel. Pole vist kunagi kaks päeva järjest millestki nii vaimustuses olnud. Mingi hetk tundsin isegi aukartust. Kogu sealne vesi ja selle voog olid lihtsalt nii... ma isegi ei oska seda sõnadesse panna. Eriti ilusaks tegid terve selle elamuse vikerkaared, isegi märjana nautisin igat hetke. Kolme päevaga kõndisime maha 40 km ja no see oli täielikult seda väärt!!

Ööbisime Brasiilia poolel ning esimesel päeval käisime sellel poolel. Kuigi seal olime ainult 2 tundi, siis emotsioonid ei olnud mitte karvavõrtki teised, imestunud nägu oli terve aeg ees. Minu ja Felipega, kellega koos lõpuks läksin Cataratasesse, oli veel kaasas giid, kes rääkis meile natuke ajaloo kohta. Mul oli ausalt öeldes vahepeal raskusi arusaamisega, sest naisel oli väga suur aktsent. Isegi Felipel oli raskusi nagu ta mulle peale hostelisse jõudmist ütles.

Teisel päeval läksime Argentiina poolele ja seal veetsime umbes 9 tundi. Päeva lõppedes olin emotsionaalselt nii läbi, sest tundsin nii tugevalt kõiki tundeid terve see aeg. Meil oli võimalus minna ka sõitma paadiga, aga Felipe oli käinud ja minul polnud piisavalt sularaha kaasas. Lõuna-Ameerika ikka – kuskil pole võimalust maksta kaardiga. Sellegipoolest oli meil imetore päev.

Terve reis oli nagu unenäost. Kõik nägi välja niiii ilus. Oli mitmeid kordi, kus nägin linde ja oleksin tahtnud olla nemad. Nad saavad kõike seda ilu näha kogu aeg ja veel nii lähedalt. Samuti sai proovitud Brasiiliast pärit Acai, mis on peaaegu nagu jäätis. Imeliselt hea! Kõige parem osa terve reisi jooksul oli siiski see, et sain nautida kvaliteetaega oma hostvennaga. Kahju mõelda, aga arvatavasti on see esimene ja viimane reis, mis meil oli koos, nii et võtsin viimast kõigest!!

Alguses oli plaan minna hostemaga, aga Felipe sai töölt vabaks ja läksime hoopis meie kahekesi. Parim seltskond

Selliseid armsaid, aga üpriski vägivaldseid elukaid oli Cataratase ümbrus täis. Felipet riivas üks hambaga, kui ta tahtis aidata ühte naist, kelle toitu hakkas üks elukatest varastama. Naisel oli käsi täiesti katki, sest üritas peatada.
Kas keegi üldse saab olla halvas tujus, kui selline vaatepilt enamus päevast on silme ees!?








Täpselt nii suur naeratus oligi näol terve aeg




Käisime ka lindude pargis, mis on mõeldud loomaliikide säilitamiseks

Kuigi teisel päeval giid ütles piletimüüjale mu rahvuseks eestlane, pandi ikkagi Šotimaa (Escocia) riigiks





Pidime sellise pildi ka ikkagi tegema



Olen äärmiselt õnnelik, et mul avanes selline võimalus. Kui mu hostpere peaks juhuslikult seda lugema, siis ma tahan neile öelda suurimad tänud kõige eest!!

Cuidense amigos!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

I'm coming home

Hola! I'm coming home, I'm coming home. Tell the world that I'm coming home. Kohvrid on koos ja peale hostpere on kõikid...